Week 8 Stage Csemő - Reisverslag uit Csemő, Hongarije van Esmee Berg - WaarBenJij.nu Week 8 Stage Csemő - Reisverslag uit Csemő, Hongarije van Esmee Berg - WaarBenJij.nu

Week 8 Stage Csemő

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

22 Oktober 2022 | Hongarije, Csemő

17-10

Vandaag ging om 8.30u de wekker, om 9.00u zijn we gestart met het schoonmaken van alle kennels, hierna hebben we de waterbakken op de velden ververst. En toen zijn we met Lena en Joy gaan wandelen, toen we terugkwamen hebben we Helma geholpen met het uitpakken van de bus en daarna zijn we nog met Freya en Zoë wezen wandelen. Ondertussen was het 12.15u en kon alles naar binnen toe. Om 15.00u ging alles weer los, en toen is Helma met een aantal tollers gaan wandelen en hebben wij met de poedelpups een halfuurtje in de tuin gezeten. Toen Helma terug was zijn we met Chief en Boss gaan wandelen en daarna hebben we Oussi even in huis genomen, omdat ze vervelend was[e-1f62c]Om 17.30u zijn we met de honden gaan wandelen en is alles naar binnen gegaan en eten gekregen. Om 21.30u was het tijd voor de laatste uitlaatronde, deze duurde iets langer dan de bedoeling was door een vechtpartij[e-1f605]Toen alles opgelost was en alle honden weer binnen zaten was het tijd om te gaan slapen[e-1f634]

18-10

Vandaag ging de wekker om 6.45u. Ik moest helpen de poedels en nieuwe honden naar buiten doen en eten geven. Om 9.00u is alles weer naar buiten gedaan en zijn we gestart met schoonmaken van de kennels, hierna hebben we de waterbakken ververst en alle velden langsgelopen. Ook hebben we Cézare nog even brokjes en vlees gegeven. Toen zijn we met Lena en Joy gaan wandelen, en daarna zijn we om 12.00u met de hele groep honden gaan wandelen samen met Helma. Hierna ging alles naar binnen en om 15.00u konden ze weer naar buiten. Toen zijn we met Freya en Zoë gaan wandelen en daarna even op het pleintje gezeten. Om 17.15u zijn we met de honden gaan wandelen, omdat Helma om 18.00u met Fleurtje naar de dierenarts ging voor haar oren. We hebben alle honden eten gegeven en toen was voor mij de dag klaar![e-1f634]

19-10

Vandaag ging om 8.30u de wekker. Om 9.00u gingen alle honden weer naar buiten en zijn wij de kennels gaan schoonmaken, hierna hebben we het pleintje geveegd en de waterbakken ververst. Om 11.30u zijn we met Lena en Joy gaan wandelen, en toen we terugkwamen konden alle honden naar binnen toe voor de middagpauze. Om 15.00u ging alles weet naar buiten en zijn we met Zoë en Freya gaan wandelen. Ik was een beetje laat met het blog van vandaag bijhouden dus de rest weet ik niet helemaal meer[e-1f605]

20-10

Vandaag ging om 6.45 de wekker ik heb Helma met de honden geholpen en eten gegeven. Om 9.00u zijn we gestart met kennels schoonmaken, en daarna onze koffers in de auto gepakt. En toen nog even met de puppys gezeten. En hierna gingen we naar Boedapest toe voor de laatste 3 dagen. We zijn even de stad in geweest en toen uiteten gegaan.

21-10

Vandaag zijn we naar Budapest Zoo geweest.

22-10

Vandaag was de dag dat we weer lekker naar huis gingen, ons vliegtuig vertrok om 19.50u vanaf Boedapest. Om 21.45u zijn we in Nederland aangekomen, hier kwamen de ouders van Gaby ons ophalen. Om 1.00u waren we thuis[e-1f634]