Week 7 Stage Csemő - Reisverslag uit Csemő, Hongarije van Esmee Berg - WaarBenJij.nu Week 7 Stage Csemő - Reisverslag uit Csemő, Hongarije van Esmee Berg - WaarBenJij.nu

Week 7 Stage Csemő

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

17 Oktober 2022 | Hongarije, Csemő

10-10

Vandaag ging de wekker om 6.45u, ik moest de poedelgroep naar buiten doen en de nieuwe honden, na 20 minuten lopen zijn ze naar binnen gegaan en hebben ze eten gekregen. Om 8.00u zijn Gaby en ik samen met Melinda naar de dierenarts in Csemó gereden voor Ona en Fleurtje, Ona moest voor haar progesteron en Fleurtje voor haar oren. Toen we terugkwamen gingen alle honden weer los en ben ik gestart met schoonmaken van de kennels, rond 9.15u kwam Melinda vragen of ik alle honden naar binnen wou doen, omdat ze Ona ging laten dekken door Boss. Dit was gelukt dus alles kon na een uurtje weer los en toen ben ik verdergegaan met schoonmaken. Ondertussen was het alweer 12.00u en kon alles na een wandeling van 20 minuten naar binnen tot 15.00u. Om 15.00u kon alles weer naar buiten en zijn Gaby en ik samen met Lena en Joy gaan wandelen en daarna nog met Trix en Bobby. Om 17.45u ben ik met de andere honden op het veld gaan lopen en rond 18.00u kon alles naar binnen en eten krijgen. Om 21.30u moest ik Melinda nog even helpen met de laatste uitlaatronde van de honden en daarna lekker slapen![e-1f634]

11-10

Om 6.45u ging vandaag de wekker weer, ik heb Melinda geholpen de poedels naar buiten doen en de nieuwe honden. Ik heb 20 minuten met ze gewandeld en ze daarna eten gegeven. Om 9.00u zijn we gestart met het schoonmaken van de kennels en daarna hebben we het puppy deel in de garage helemaal goed schoongemaakt met een chloor mengsel, zodat er over 2 maandjes weer puppy’s in kunnen. Toen zijn we met de honden gaan lopen en ging alles naar binnen tot 15.00u. Om 15.00u hebben we alles weer naar buiten gedaan, en zijn we met Lena en Joy gaan wandelen, hierna hebben we de garage nog een keer goed gedweild en toen zijn we de kleedjes die buiten lagen gaan schrobben. Om 17.15u hebben we alle honden gewandeld en naar binnen gedaan, omdat Ona en Boss nog voor een 2e keer bij elkaar werden gedaan. En hierna was voor mij de dag klaar![e-1f634]

12-10

Vandaag ging om 8.30u de wekker voor mij. Om 9.00u zijn we gestart met het schoonmaken van de kennels, en hebben we Fleurtje haar oren gedruppeld, daarna hebben we het hele terrein geveegd en gedesinfecteerd. Hierna hebben we nog even met Zoë en Freya een balletje gegooid op het veld. En toen met Lena en Joy een paar rondjes gaan wandelen, toen was het al weer 12.00u en kon alles naar binnen toe. Om 15.00u gingen alle honden naar buiten en zijn we met Lena en Joy op de poesta gaan wandelen, hierna zijn we ook nog met Babs en Fleurtje wezen wandelen. Toen we terugkwamen hebben we even op het pleintje bij de poedels gezeten en om 17.30u zijn we gaan wandelen, om 18.00u zat alles weer binnen met eten. Toen zijn we nog even alle teven langsgelopen om te checken of ze loops zijn. Om 21.30u was de laatste uitlaatronde en toen was de dag voorbij![e-1f634]

13-10

Vandaag ging om 6.45u de wekker voor mij. Ik moest Melinda helpen met de honden uitlaten en eten geven. Om 9.00u zijn we gestart met het schoonmaken van de kennels. Hierna heb ik de waterbakken ververst en gingen Melinda en Gaby naar de winkel voor wat boodschappen. Rond 11.00u zijn we de poedels gaan borstelen en checken op prikkel bolletjes. Ondertussen was het alweer 11.45u en zijn we weer met de honden gaan lopen, zodat ze weer naar binnen kunnen voor hun rustmoment. Om 15.00u hebben we alles weer losgelaten en zijn we met Joy en Lena gaan wandelen op de poesta, vervolgens hebben we dit ook met Anna en Alex gedaan. Toen we terugkwamen was het alweer 17.30u en tijd om met de honden te gaan wandelen, hierna kreeg alles eten en konden ze naar binnen! Dit was het eind van de dag voor mij[e-1f634]

14-10

Vandaag ging voor mij de wekker om 8.30u. Om 9.00u zijn we gestart met schoonmaken van de kennels, het puppyhuis hebben we de grote schoonmaak gegeven en bij het kennelhuis alle kleedjes verschoond. Toen zijn we honden gaan borstelen, om 11.45u zijn we gaan wandelen op het veld en om 12.00u kon alles naar binnen toe voor hun rustmoment. Om 15.00u ging alles weer naar buiten, we zijn toen met Lena en Joy gaan wandelen, en daarna met Thea en Abby, maar dit was niet heel lang omdat we de everzwijnen hoorde[e-1f605]Toen we terugkwamen zijn we verder gegaan met het borstelen van de honden. Om 17.45u zijn we met de honden gaan wandelen en hebben we alles eten gegeven. Vanaf vanavond komt Bobby bij ons in huis slapen, omdat zij eind van de maand gaat verhuizen[e-1f60a]Om 21.30u heb ik nog even geholpen met de laatste ronde voor de honden en toen was het tijd om lekker te slapen[e-1f634]

15-10

Vandaag ging de wekker om 6.45u, ik heb Melinda geholpen met de honden naar buiten doen en eten geven. Om 9.00u ben ik gestart met het schoonmaken van de kennels in het puppyhuis, de garage en die van de nieuwe honden, hierna heb ik de waterbakken ververst en heb ik Fleurtjes oren nog gedruppeld. Toen ben ik het pleintje gaan vegen en daarna wad het alweer 11.45u en tijd om met de honden te gaan wandelen, om 12.00u ging alles naar binnen voor de middagpauze. Om 15.00u heb ik alle honden weer naar buiten gedaan, en zijn Gaby en ik met Lena en Joy gaan wandelen. En daarna nog met Do en Oussi. Toen we terugkwamen was het 17.00u en heb ik een half uurtje bij de poedels gezeten, en daarna ben ik met ze gaan wandelen en alles naar binnen gedaan en eten gegeven. Om 21.30u was het tijd voor de laatste ronde van alle honden en kwam Bobbie weer bij ons binnen slapen[e-1f634]

16-10

Vandaag was mijn vrije dag, ik ben met mijn stageverslag bezig geweest. En heb om 15.00u Gaby geholpen met het wandelen met Joy en Lena. Hierna was Helma terug vanuit Nederland en ben ik bij Gaby gaan zitten bij de Tollers. In de avond zijn we bij de snackbar gaan eten en toen was de dag klaar[e-1f634]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Csemő

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Oktober 2022

Week 8 Stage Csemő

17 Oktober 2022

Week 7 Stage Csemő

10 Oktober 2022

Week 6 Stage Csemő

03 Oktober 2022

Week 5 Stage Csemő

26 September 2022

Week 4 Stage Csemő
Esmee

Op dit profiel kun je mijn 8 weken stage in Hongarije volgen! :)

Actief sinds 04 Sept. 2022
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 1761

Voorgaande reizen:

04 September 2022 - 31 December 2022

Mijn eerste reis

Landen bezocht: